7/23/13

double denim


Adore this chic double denim look on blogger Hedvig.

thenorthernlight


2 comments:

Cindy Van Dyck said...

She always look fabulous!

Anonymous said...

Oyunlar için büyük bir ilerleme kaydeden NVIDIA, Maxwell yonga mimarisini temel alan ilk üst düzey ürünleri GeForce GTX 980 ile 970 grafik işlemcileri tanıttı. Emsalsiz performans sunan yeni GPU’lar, yeni grafik yeteneklerinin yanı sıra önceki nesle kıyasla iki kat indirilen dosyalar
Maxwell, Kepler’in ardından şirketin 10. nesil GPU mimarisi. Yeni nesil oyun motoru olan Maxwell, görsel bilişimdeki en karmaşık aydınlatma ve grafik sorunlarından bazılarını çözüme kavuşturuyor.
Yeni Voxel Global Illumination (VXGI) teknolojisi, oyunlara yönelik grafik işlemcilerin ilk kez gerçek zamanlı dinamik global aydınlatma yapabilmelerini sağlıyor. Işık, oyun ortamıyla gerçeğe daha uygun etkileşime girdiği için sahneler çok daha gerçekçi hale geliyor, bilgisayar haberi böylece oyunseverler kendilerini sahnenin içinde hissediyorlar.
Çok kare örnekli kenar düzeltme (multi-frame sampled anti-aliasing / MFAA), dinamik süper çözünürlük forum (DSR), VR Direct ve enerji verimliliği yüksek tasarım gibi çeşitli yeni teknolojiler yeni teknolojiler sayesinde Maxwell tabanlı GTX 980 ile 970 GPU’lar, kareleri kendi sınıflarındaki tüm diğer grafik işlemcilerden daha yüksek doğruluk oranı ile daha yüksek saat hızlarında, daha düşük güç tüketimi ile işleyebiliyorlar.
“Oyuncularımızdan ilham alan ve 3D grafik alanındaki en iyi uzmanlar tarafından yaratılan Maxwell yıllardır geliştiriliyordu”, diyor NVIDIA’nın kurucu ortağı ve CEO’su Jen-Hsun Huang. “Olağanüstü performansı, verimliliği ve teknolojileri ile geliştiricilere en iyi işlerini ortaya koyma olanağı sağlayacak ve dünya çapında tüm oyunseverleri memnun edecek.”
VXGI – Voxel Global Illumination
Gerçekçi aydınlatma, gerçek zamanlı grafiklerde karşılaşılan en zorlu sorunlardan biridir. Dinamik sahnelerdeki yansımalar gibi hem direkt hem de dolaylı aydınlatmayı taklit etmek, günümüze kadar profesyonellere yönelik grafik işlemciler dışında GPU’lar için fazlasıyla yük oluşturan bir işlemdi. Oyun geliştiricileri, sahnenin gerçekçiliğinden ödün veren ışık hileleri kullanmak zorunda kalıyorlardı.
Bu kısıtlamaların üstesinden gelmeyi başaran ürün inceleme Maxwell, hem direkt hem de dolaylı ışık kaynaklarını modellemek için gereken performans ve programlama yeteneğini bir araya getiriyor. Bunu başarmak içinse yayılan ışık, yansıyan ışık ve yansımalar gibi dolaylı aydınlatma koşullarını en doğru biçimde betimleyen yeni NVIDIA tekniği VXGI’dan yararlanıyor.
NVIDIA GameWorks’e eklenen VXGI, dünyanın en gelişmiş oyun grafikleri kütüphanesi. Bu sayede geliştiriciler yeni oyunları zengin, doğal bir aydınlatma ve nefes kesen bir gerçekçilikle dolu dinamik ortamlar ile kurgulayabilecekler. Unreal Engine 4 gibi popüler oyun motorlarına da entegre edilen yeni teknoloji, bu yılın sonunda geliştiriciler tarafından da kullanılabilecek.
“Oyun sektöründe daha dinamik ve gerçekçi aydınlatma elde edebilmek için yola çıktık ve VXGI bu yolculuğun bir sonraki adımını oluşturuyor,” diyen CCP Games’in teknoloji müdürü Halldor Fannar, sözlerini şöyle sürdürdü: “Gerçek zamanlı, dinamik bir dolaylı aydınlatma sunan VXGI bir sonraki nesile geçmemizi sağlıyor.”
MFAA – Çok Kare Örnekli Kenar Düzeltme. Bu teknik, video ders Ardından yeni geliştirilen sentez filtresini kullanarak geleneksel kenar düzeltme tekniğinden çok daha hızlı biçimde en kaliteli görüntüyü üretir. MFAA, oyunseverler için 2xMSAAinternet haberleri